KURZ STYLINGU V ŠKOLE ŠTÝLU BACKSTAGE




Pred pár dňami som nastúpila na kurz stylingu v Backstage, o ktorom ste už určite počuli. Kurz bude prebiehať počas júnových víkendov. Prinášam krátku reportáž z prvých  dvoch dní.




Prvý deň sme odovzdali naše úvodné práce a oboznámili sme sa so základnými pojmami spätými so stylingom a módou vo všeobecnosti. Veľa z nich som už poznala, a tak som konečne mohla zúročiť dlhoročné listovanie v zahraničných časopisoch.:)
Po teórii prišlo praktické overenie znalostí v podobe  hodnotenia vybraných outfitov a popisovania ich nedostatkov. Potom sme písali test zameraný na módne domy a ich kreatívnych riaditeľov.







Sobota sa niesla v znamení prednášok hosťujúcich lektorov. Ako prvý vystúpil známy český návrhár Jakub Polanka.  Druhou prednášajúcou bola dekor stylistka Klára Tománková a deň  ukončila prednáška slovenského fotografa Róberta Vaňa.
Všetky prednášky boli nesmierne inšpirujúce, motivujúce a nabité informáciami. A utvrdili ma v tom, že sny sa plnia.






Hoci to spočiatku pôsobilo ako katastrofický víkend  (autobus,  ktorý už viac než hodinu meškal, na hraniciach zastavila cudzinecká polícia, ktorá kontrolovala doklady všetkým cestujúcim a jedného zadržala;  ubytovanie sa diametrálne líšilo od fotiek na internete a z kompletne zariadenej izby s internetom sa vykľula iba izba a samozrejme bez pripojenia; zasekla som sa vo výťahu a navyše ešte tie strašné povodne), bol to jeden z najlepších víkendov, aké som v poslednej dobe zažila. A už sa teším na ďalší.


Viac info a fotky z minulého víkendu nájdete na blogu školy štýlu.